fredag 25 september 2009

In Nomine Patris et Fili et Spiritus Sancti...

Puh! Vilken vecka, har haft rätt mycket i skolan och så har ju hockeysäsongen startat, vilket innebär springa runt på AXA för tredje året irad. Men nu är det helg och helg innebär oftast att jag jobbar, och som jag gör det ikväll! Ikväll jobbar jag inte själv bakom skivspelarna, jag kommer ha ett x-antal "fiender" bredvid mig, vi ska battla, eller nåt... I'm looking forward to it, jag representerar bloggen med mitt ironiska namn SödertäljeHouseMafia, sen får vi se vart allt leder... Jag hade det riktigt kul sist och vad jag minns så var det fullproppat... See U at 550!!

The Beatles - Work It Out (Bale & Voltaire Bootleg) Beatles har återuppstått och bytt genre... här är deras nya singel från deras nya album... =)

SHM - Leave The World Behind (Delavida Remix) Ännu en tung remix av den tyngre låten...

Thomas Gold - In Your Face (Abel Ramos Munich With Love Mix) Abel Ramos? Sí Sí Sí...

Deadmau5 - Strobe Nu blir en av mina kollegor (Peter) glad säkert. Outstanding. Njut bara...

Sebastian Ingrosso - Kidsos (Wippenberg Remix) Härlig remix, alla lägen.

Paul Ritch - Jackson Flavour (Original Mix) Skön låt med lite MJ läten här och där...

Deadmau5 - FML (Original Mix) Kanske lite hård för några, jag tycker den är tung och perfekt för gymmet!

1 kommentar: