lördag 28 november 2009

Blaugrana Vs Los Merengues

Lördag, jag tror inte att jag har bloggat på en lördag, nånsin. Jag vaknade rätt så tidigt och kände att jag låg efter med musiken, och det skäms jag nästan lite för. Jag hade en grym kväll igår med proppfullt med folk och bra ös! Ikväll delar jag skivspelare med Alex Moreno och jag räknar med lika bra drag, om inte mer... Den här helgen kan komma att bli en av de bästa på länge, grym fredag, brutal lördag (förhoppningsvis) och årets match på söndag kväll som vi vinner självklart. Jag tippar på 3-1 till Barcelona, Messi, Zlatan och nån otippad jävel, kanske Puyol igen? Här är helgens knark... Steve Angellos nya och Abel Ramos remixen är det jag pumpar mest via mina högtalare. Simma lugnt & Festa hårt!

Temper Trap & David Tort & Axwell & Dirty South - Sweet Sad Disposition (Avicii Bootleg) En fin mashup, wünderbar.

Alex Gaudino ft Crystal Waters - Destination Calabria (Abel Ramos Milan With Love Remix) Abel Ramos gör det igen... fyfan!

Leventina - Nightshift On A Dream (Miami House Project Edit) Hört rykten om att den svenska hus maffian spelar den här...

Wolfgang Gartner Vs Bassjackers - Everyone Nose Latin Fever (Peeping Tom Bootleg) Vacker text, bra musik...

Eddie Thoneick Vs Swedish House Mafia - Leave The World Under Pressure (Eddie Thoneick Bootleg) ....

Steve Angello - Rolling (Original Mix) Riktigt fet låt! Veckans raket!

Avicii & Sebastien Benett - From Paris To Stockholm (Original Mix) ...


1 kommentar: