onsdag 11 november 2009

My Favorite Girl...

Another week, tiden bara flyger fram, man hinner knappt tänka över saker innan det redan skett och man sitter i skiten. Det är inte okey att tiden gick så jävla långsamt i gymnasiet när man va liten och vild och nu helt plötsligt så klassas man inte längre som ett barn! Fan! Jag är ju som PeterPan, jag vill aldrig bli vuxen, nån som vill adoptera en 22årig chilenare i sina bästa år?Hoppas tiden flyger lika snabbt fram nu när jag går i skolan, för Didaktik är INTE kul! Det är tur att man har sina vänner och världens musik att ta del av för att glömma bort dessa tråkigheter i vardagen. Här kommer onsdagens sötsaker, nu i veckan eller nästa kommer jag försöka att klippa ihop en liten mix igen, jag börjar tröttna på min egen till gymmet, så då antar jag att ni också gör det! Swim Calm!

Villanord - Muzik (Bingo Players Remix) ...

Celeda - The Underground (Richard Grey Remix) ...

Fedde le Grand - Pink Bird (Original Mix) En av le Grands nya, very skön!

David Guetta ft Rosie Rogers - Without You Vacker röst hon har, Rosie... typisk Guetta låt.

Riva Starr ft Noze - I Was Drunk (Original Mix) Lite ryska melodier, fin titel, min typ av låt...

Saeed Younan - Backroom Honey (Original Mix) Ligger på topplistan på BeatPort, riktigt skön!

SoulJackers - Michael Jackson is Dead Älskar texten till den här, lyssna noga...


Den här ska man kanske hänga upp framför "Djbåset"... vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. whos my favorite girl..

    SvaraRadera
  2. Pink Bird släpptes precis i början av Januari detta år... Så speciellt ny vet jag inte om den är

    SvaraRadera