torsdag 14 januari 2010

And I Thought MY Jokes Were Bad...

God kväll alla glada vakna människor! Jag har för ca fyra timmar sen skrivit klart min hemtenta jag fick från skolan och känner mig ganska stolt! Nu ska jag öppna en påse sourcream chips, lägga mig på sängen och titta på Stardust. Här får ni lite kvällsgodis för öronen, Dahlbäck gör aldrig nåt fel, annars så är Todd Terry och Leventina dagens hetaste! Simma lugnt & Festa hårt!

Blev tillsagd av min vän att om jag ska driva en houseblogg så ska jag promota housemusik från Södertälje, well here we go! 5Hz:s MySpace... TUNGT!

Dave Rosa & Derka - Tumba Me (Original Mix) Ny!

Jamie Matrix - Gold Rush (Original Mix) Ny!

John Dahlbäck - Everytime (Deepside Deejays Remix)

Leventina - Naked (Incognet Melody Mix) Ny!

Steve Aoki ft Zuper Blahq- I'm In The House (Original Mix) Ny!

Todd Terry - Something's Going On 2010 (Richard Grey vs Antraining Remix) Ny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar