onsdag 20 januari 2010

Another Day In Paradise...

Halva veckan avklarad! Jag försöker att uppdatera bloggen så ofta jag bara kan, sålänge skolan inte hindrar mig så siktar jag på varje dag, i värsta fall varannan dag. Hoppas ni gillar det jag lägger upp och ni är alltid välkomna med kommentarer eller önskemål eller kanske tips? Jag har ju tyvärr inte all ny musik, så tipsa jättegärna! Anonyma kommentarer läggs inte upp, kom igen, skriv bara ert namn eller hitta på ett... Dagens fetaste är Plastik Funk remixen på Come Get My Lovin'.... samt MashupenGuettas och Lex Da Funks låt, Grymma! På återseeende!

Jesse Voorn & Jorgensen - Carlton (Prok & Fitch Remix) Den känns mystisk! Därför jag gillar den!

Ian Carey - Keep On Rising (Nicky Romero Remix) Remix på en gammal favorit, Vyyyyybe...

Vassy - History (Alex Gaudino & Jason Rooney Remix) Bra jävla sound! Lite uttjatad efter ett tag kanske, men ett par gånger funkar den!

David Guetta vs Lex Da Funk - Just A Little Take Off (Thomas Gold Mashup) Thomas Gold gör bara feta grymma låtar och den här mashupen gör ingen besviken... 2.48, Höj!

Paul Gardner & Hugh Gunnell - Come Get My Lovin' (Plastik Funk Remix) Dagens andra tyngsta låt, höj volymen, dra upp basen och invänta nån min, typ 1min & 4sek...

Camel - Zig Zag (Original Mix) ....

Uberjak'd - Drop It (Original Mix) Massa olika sound under låtens gång, jag diggar!

Robbie Rivera ft Denise Rive - Back To Zero (George Acosta Remix) En bra sitta-hemma-med-grabbarna-och-spela-poker-låt


Old But Gold....

Oliver Kroke - No Problem Gillade titeln på den här bara... sen att den är bra är väl bonus!

The Loose Cannons - La La La (I'm Not Listening) (Arabian BarMitzvah Mix) Facka ur låt, Spårar ur vid 3.04...

Olivier Giacomotto - Gail In The O (John Acquaviva & Damon Jee Edit) Ena Giacomotto & Acquaviva låten jag snackade om...

Acquaviva & Zenker - Swimming With Sharks (Olivier Giacomotto Remix) Här är den andra... bägge är riktigt tunga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar