torsdag 28 januari 2010

If I Had a Million Dollars...

Jag vet att det är en musikblogg, men ibland måste man ta upp allvarliga saker som händer här i världen. Förutom all fattigdom, all krig, alla naturkatastrofer och sjukdomar i all världens hörn så måste jag medge att SL kan nästintill räknas som en sjukdom eller naturkatastrof, och det är (sorgligt nog) sant. VARJE år är det exakt samma sak... "växelfel eller signalfel". Nuförtiden har vi telefoner lika stora som en nyckelring, med video och internet, vi har TVn lika smala som ett A4, vi har bilar med all möjlig utrustning, vi uppfinner saker hela tiden... men ett växelfel, nää det är liiiiiiiite för avancerat för SL för att hitta på nåt där...

Äh! Jag vet inte hur SL jobbar eller funkar, ville bara få ut lite ilska efter alla mornar som man står där och väntar som en idiot...

Nåt som ändå alltid räddar mig är musiken, fan, musik&alkohol löser nästan alla problem i världen. Jag föreslår att ni lyssnar extra noga på Pong och David Tort remixen...

Wippenberg - Pong (DBN Remix) Wow säger jag bara!

Chuckie - Let The Bass Kick In Miami (Funk D Bootleg) ...

AN21 & Max Vangeli - Gama (Original Mix) Sprillans ny av Angellos lil'bro, TUNG!

The Cut ft Axwell & Ingrosso - Better Days (Avicii Count Effect Vocal Mix) Njut bara...

Bart B More - Romane (Original Mix) Riktigt skön låt! Lite dragspel inblandat! Grym!

Tiesto ft Nelly Furtado - Who Wants To Be Alone (David Tort Remix) Öronorgasm...

1 kommentar: