torsdag 7 januari 2010

Let's Do It Old School!

God Fortsättning på er allihoppa. Hoppas ni har haft en underbar jul och onyktert nyår! Det är ett nytt år med nya problem och även ny musik. Jag hoppas det blir ett grymt musik-år, som det blev förra året, iaf för oss som gillar house. MEN bra musik ÄR bra musik... så är det bara... och smaken kommer alltid att vara som baken. Jag tänkte såhär, för årets första blogg så startar vi med att gå tillbaka lite i tiden, säg 3-4-5 år... se om ni minns dom här godbitarna! Listen, Feel & Enjoy!

Axwell ft Steve Edwards - Watchin The Sunrise Underbar sommarlåt...

Blaze ft Barbara Tucker - Most Precious Love Catchy melodi... fastnar lätt

D.O.N.S. ft Tecnotronic - Pump Up The Jam (D.O.N.S. vs Kurd Maverick) Klassiker!

Joey Negro - Make A Move On Me

Junior Jack - Stupid Disco

Mike Austin - Kylie Kylie! En av mina favoriter! En liten remix på den...

Musikk ft Bombay Rockers - When The Musikk Starts To Play Grym vid 1.20...

The Attic - In Your Eyes Myspys-house fanns redan då...

The Disco Boys ft The Manfred Manns Earth Band - For You Gotta Love The Piano!

The Playaz - Outta Touch

Tiga - Hot In Here Här har vi en fet remix på Nellys låt, videon är riktigt grym!

United Beats - Listen Feel Enjoy Favoriters favorit, får ganska många minnen av den här låten... 1.30...

Wonderland Avenue - White Horse Tung...

2 kommentarer:

  1. Fränsy! Jag glömde tacka dig för musiken, den hjälper mig att sova - tack tack tack tack! Eller jag menar; mucho gracias!♥ :-)

    SvaraRadera
  2. Och gud vilken tur att du har uppdaterat nu! Började få lite ångest för de tog sån tid :P
    Tack för musiken franco, as always.

    SvaraRadera