fredag 5 februari 2010

Jag svär livet blir bättre när man vet vart man ska...

Schools off! Sov ut någorlunda idag, glodde klart på filmen jag somnade till igår och åt frukost. Drog ner till gymmet och blev lycklig när jag klev ut ur dörren och såg solen skina, jag såg trottoarens asfalt för första gången på några månader, underbart ju! Efter gymmet var det bara åka hem, duscha, äta och blogga. Det jag lever för, träna, äta och musik...

Ikväll blir det jobb som vanligt, står och spelar skivor ikväll550 och imorn så röjer jag i Lilla-baren... In i dimman! Just ja, Fetings of The Day is Avicii (Såklart) och Elektrik Kiss...

Austin Leeds & Etienne Osbourne ft Steve Bertrand - Do It With Me (Avicii Remix) Ännu en huge hit med mannen Avicii, ultimat!

Ultra Nate - Free (Bob Sinclar Remix) Härlig remix på en 90tals klassiker, perfekt till sommarn!

Dinka - Elements (EDX's 5un5hine Remix) Ljuvlig! (Bokstavligt!) I promise!

John Dahlbäck ft Andy P - Love Inside (Henrik B Remix) Fet remix av Henrik B, grymt sound!

Paris Avenue - My Life Is Muzik (Groovenatics Remix) Bättre titel finns inte, riktigt bra låt!

DJ Prinz & Maks - Elektrik Kiss (Dimitri Vegas & Like Mike Remix) En av dagens fetaste, check it out! Höj volymen, va inte blyga!

Blacktron - Patricio Ruez (Original Mix) Bra eller Anus? jag säger BRA SKIT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar