torsdag 11 februari 2010

Why Don't You Show Me Love?

Ännu en dag i min roliga skola, jäkligt skönt med en lektion bara, precis som imorn! Hinner man vila ut inför kvällens bravader, vi har (liveband) Man Grow Beard på fredag och Alla Hjärtans Kväll på lördag, ska nog bli spännande! Undra vem man ska uppvakta på söndag? Blir nog mamma min... hon är den enda kvinnan i mitt liv som aldrig skulle ljuga för mig, skada mig eller lura mig... till skillnad från (nästan) resten av stadens tjejer... Just nu nu när jag tittar ut så längtar jag som fan till våren/sommaren, bara kunna glida i shorts, tischa och solglajjer... mmm

Bingo Players remixen och Robbie Riveras låt är dagens fetingar...

David Guetta - Memories (Bingo Players Remix) Riktigt bra remix av denna duo... FET!

DJ Antoine - Monday, Tuesday, Wednesday (Clubzound Remix) Bra låt med härligt sound, påminner lite om sommarn...

Robbie Rivera ft Fast Eddie - Let Me Sip My Drink (Chuckie Remix) Snacka om spåra ur på dansgolvet om man kör den här... Chuckie gör det igen, Galet Tung!

Sam Paganini Vs Eric Morillo - Zoe Want Dancin' (Ben-LB Boom Boom Bootleg) Mycket Bra!

Snap - The Power (DJ Pomeha Remix 2010) Alla mins originalet, den ger automatisk Power när man hör den och allt går tiotusen ggr bättre, här kommer en tung remix, den gör dig HUNDRAtusen ggr bättre...

Freemasons ft Amanda Wilson - Love On My Mind (Musicman Remix) Yours to judge!

Hy2RoGeN & Fr3cky - Drunk (Original Stupid Mix) Den här låten är tung som fan, alla kanske inte gillar den med tanke på att den är lite annorlunda, men fet som fan! Adrenalinet bara pumpar... Testlyssna åtminstonde!

Den här fick jag anonymt på min inkorg för några dagar sen, påstå sig vara en beundrare till bloggen. Vem vet, kanske bara ett skämt? Äh spelar ingen roll, jag älskar bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar