torsdag 18 februari 2010

You are the reason men fall in love...

Idag så har jag varit på Ronnaskolan på basgruppsdag som det heter, det är nåt alla lärarstudenter får göra lite då och då, man träffas ett gäng o pratar ut sig lite och kikar på andra skolor, typ. Jag har faktiskt aldrig varit inne i Ronnaskolan och jag måste ärligt talat säga att jag beundrar personalen som jobbar där, vilka stjärnor! Det var iaf roligt och intressant! Vidare under dagen så har jag slappat, klarat av SuperMario Wii och hängt med brorsan... Imorn är man tillbaka i vanliga skolan med föreläsning i fysiologi och rörelse&dans...

Hoppas alla är riktigt taggade för helgen som kommer! På lördag så intar jag och mina 4 DJ kollegor 550's scen och riggar upp med vinyler, skivspelare, cdskivor, ljus och lite skön inredning... Kom ner och festa med oss och njut av det som är viktigast på en nattklubb (enligt mig), musik.

Sidney Samson ft Lady Bee - Shut Up And Let It Go (Chuckie Remix) Den här är dagens bomb, holländaren Chuckie gör det igen, och han gör det bra. Shut up and let it go, dudududu....

Otto Knows, Avicii & Oliver Ingrosso - Loopede (Original Mix) Vill inte kalla det för mys-house, snäppet tyngre, ack så bra! Lyssna!!

Danny Tenaglia - Dibiza (D-Unity's Tribal Mix) Mycket bas, mycket trummor, afrikanska ljud känns det som, groovy!

Danny G - Sokutho (Danny G Funked Remix) ...

Filthy Rich - Scorpio (Original Mix) Riktigt fin house det här! Min typ av musik när jag vill vara för mig själv...

Riva Starr - Black Cat, White Cat (Extended Mix) Den här låten som om den skulle kunna vara med i nå gammal italiensk mafia film, konstiga ljud till o från, fioler eller nåt skit! Bra grejjer iallafall!

1 kommentar: