torsdag 17 september 2009

Har jag en kropp eller är jag en kropp?

Uppdateringen verkar ske en gång i veckan, torsdagar närmare bestämt. Det är då mitt schema klickar in och jag kan i lugn och ro pyssla med exakt vad jag vill. Så småningom blir det uppdatering på bloggen oftare, blir softare scheman. Förra helgen jobbade jag på 550, lördag närmare bestämt, riktigt galet tryck! Mer än vad jag förväntade mig faktiskt, grym kväll! På lördag kör jag igen, har hört rykten om att det kommer bli ÄNNU galnare då, vad händer Södertälje? Idag så rekommenderar jag Steve Angellos Tivoli samt Temper Traps. Wooh!

Steve Angello - Tivoli (Spectre Bootleg) Ingen närmare förklaring... den är rå.

David Guetta, Tocadisco ft Chris Willis - It's Your Life (Extended)

Eric Prydz - Pjanoo (Incognet Progressive Dub) Really heavy! Värt o höja volymen ett snäpp...

Julian De Angel - Jaguar 2009 (Dario Nuñez Remix)

Wolfgang Gartner - Latin Fever (Original Mix) Diggar den, men det kanske för att jag är latino?

Temper Traps - Sweet Disposition (Axwell & Dirty South Remix) Most lyssnat hemma hos mig...

David Guetta - GRRRR Har hört att förra länken strulade (Nån tog bort den), så vi provar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar