torsdag 10 september 2009

Laughing Duck...

Jag ber först och främst om ursäkt för att jag inte uppdaterat, fick ett samtal förra veckan, jag hade några sekunder på mig att välja, styra mitt liv, ja eller nej. Det blev ett ja, och numera studerar på heltid. Så räkna med att uppdateringarna blir lite olika nu. Jag ska inte jiddra skit utan ni ska få njuta av härlig musik! Jag rekommenderar David Guetta - GRRRR starkt! Älskar den!

Hardwell - Storage Dick (Berry Lexx Bootleg) Ni minns Short Dick med 20 Fingers?

Swedish House Mafia & Laidback Luke - Leave The World Behind (Eric Witlox & Mucho Remix)

David Guetta - GRRRR (Original Mix) Dagens, Veckans, Månadens bästa? typ.

David Guetta ft Akon - Sexy Bitch (Chuckie & Lil Jon Remix) Liiiite bättre... tycker jag.

Benny Royal - Keep On Movin (J-Electric & Alvaro Remix) Tung som fan fram tills 1.38 sek...

Will Bailey - Hit The Club (Sidney Samson Remix) Facka ur låt...

Bsno - Morena (Andrea Bertolini Remix) Riktigt fin, skön och lyssna på...

1 kommentar: