onsdag 21 oktober 2009

Don't Stop Believin'

Jag har haft jättemycket att göra med skolan och praktiken på sistone, i'm so sorry. Ni vet att jag älskar musik och slänger upp musik så fort jag kan. Nu till helgen blir det löning som vanligt till alla knegare och barnbidrags-tagare, så då kör vi hårt igen! Förra löning var ju grym, finns inget som pekar att den här ska bli sämre, jag står för musiken @ 550 bägge dagarna. Här har ni lite örongodis som uppvärmning till helgen, jag rekommenderar Avicii, kolla upp honom eller ladda ner mer musik med honom, han är hur bra som helst, enligt mig.

Kings of Leon - Use Somebody (Christian Luke ReBoot) Skön version av en annars skitbra låt!

Black Raw - Rock The House Yo (Original Mix) Try it!

Fatboy Slim vs Fedde le Grand - Praise You 2009 Ligger etta på Beatport.com, säger väl allt!

Antoine Clamaran - Gold (Thomas Gold Remix) Antoine C gör väl aldrig nå fel? Grym!

Sergio Fernandez - El Son Te Llama (Original Mix) Skön flow, med lite spanska rytmer.

Miami House Project vs Avicii - Hey Boy Hey Girl Don't You Want Me En liten remix på Chemical Bros gamla låt...

Avicii - Ryu Kanske min nya favorit, denna svensk är otroligt duktig! fyfan vilken musik!

Avicii - Bullet (Original Mix) Minns ni Infinite Mass låt, Bullet? Here's Aviciis version...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar