onsdag 28 oktober 2009

Patria o Muerte!

Hellooooooooo, höstlov för några förutom mig. Men det hindrar inte mig från att jobba som vanligt, känns som det var hundra år sen vi hade öppet en onsdag på 550, och det va det ju. Ikväll kör vi igen, med mig bakom rattarna. Halloween på fredag, jag har hittat min perfekta utklädnad, mitt alter-ego, bilder kommer säkert upp, vi ses på fredag också! Jag hoppas ni som läser diggar musiken och kom gärna med kommentarer och tips, inget är rätt eller fel inom musik. Än en gång vill jag ta av hatten för Avicii...

Avicii - Street Dance (Original Mix) En av mina favoriter just nu, samplat från en gammal låt

David Guetta - Everytime We Touch (Chuckie Remix) Originalet är grym, den här är lite mer party...

Sebastian Ingrosso - Show Me Kidsos (Jacob van Hage Bootleg) En mashup med två skitbra låtar, kan väl inte bli annat än bra?

Bart B More vs Mr Oizo - So It Goes Flat (Bart B More Bootleg) Minns ni den lilla gula nallebjörnen som satt vid ett kontor o rökte cigarr o pratade i telefon?

Steve Angello - La Candela Viva (Original Mix) Steve ger sig in på lite spanska rytmer... I Like!

Fatboy Slim vs Thomas Gold - Star 69 8 (Thomas Gold'09 What The F..k Edit) Feeet

Dirty South - Alamo (Nicky Romero Remix) Lämnar den här som bonus, som en liten teaser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar