torsdag 25 februari 2010

Vinum Et Musica Laetificant Cor...

På min vackra sköna lediga dag från skolan så åkte jag upp ändå för att få vissa uppgifter och diverse "läxor" skulle göras, det är lika bra, annars får man det aldrig gjort! Och som tur var så vaknade jag på ganska bra humör. Det underliga var att allting verkligen "klickade" idag, bussen kom i tid, tunnelbanan gick mot skolan (vilket den inte gjort hela veckan), på väg hem så kom TILL OCH MED pendeltåget i tid????? Kändes FÖR bra för att vara sant nästan, så jag köpte en trisslott och vann inte ett skit... som väntat, det VAR för bra för att vara sant... attans!

Imorn blir det vakna tidigt, upp till skolan, för att ha hand om en turnering med min killkompis Natta och därefter blir det börja peppa på vägen hem, funderar på att dra med pluntan!! Bara för att göra min Göte stolt! Ni som inte förstått, så är jag ledig imorn och ska festa utav helvete...

Än en gång kompis, Grattis på din bemärkelsedag!!!
HEIL ANDREAS FÄNGSTRÖM!

20 Fingers ft Roula - Lick It (Ahmet Goksen Acapella Mix) Vet inte varför, men har alltid gillat originalet, precis som Short Dick Man, hm? Här får ni en tung remix!

Afrojack & Bobby Burns - Ghettoblaster (Original Mix) Inte så ny, men ack så braaaaa! Får mig att tänka på en skitrolig film med samma namn... haha

David Tort & Java - I Hate House Music (Original Mix) Bra titel... fin innebörd!

Delerium - Dust In Gravity (Niels Van Gogh vs. Dave Ramone Mix) Dom gav oss Silence, den här är inte alls så dum heller! Bra tryck i låten!

Jerry Ropero - Club Bizarre (Sequence 11 Remix) Den här är riktigt mörk och underground-tung! Oh lala...

Muzzaik - Manduco (Original Mix) Fyfan vilken rolig låt, nån som hör vilket språk dom ens
sjunger på? Axlarna kan inte hålla sig stilla där vid 3.30... Whooop Whooop!

Axwell & Fatboy Slim vs Fredde Le Grand - I Found You vs Praise You 2009 (Newik Mashup) Mycket fin mashup måste jag säga...

Sebastien Leger - Marina (Original Mix) Den här snubben börjar bli en liten favorit för mig, han gör riktigt bra och tunga låtar, det är liksom ingen festlåt, så jävla chill!! Perfekt för poker eller nåt?

Tristan Garner & Gregori Klossman - Fuckin' Down (Antoine Clamaran Remix) En av dagens två fetaste, den här kommer på en stark andraplats, FYFAN säger jag bara...

Afrojack - Pacha On Acid (Original Mix) Nysläppt, Nyfödd, Den är ren, icke rörd, oskuld... som en jungfru. Nu vill jag att ni höjer volymen och bombar sönder den! Shit vilken låt! DAGENS FETASTE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar