tisdag 2 mars 2010

Memento Te Mortalem Esse...

Jao, alla barnen hade sportlov, förutom Frans, för han ska ha en massa idiotinlämningar och examinationer! Suck! Jag kom iallafall att tänka på en sak, va längesen det va man hade sportlov? ska jag vara ärlig så minns jag inte ens vad jag gjorde på mitt senaste sportlov... vad tyder det på? ålder? eller bara att jag har förträngt hela högstadiet/gymnasiet... hursomhelst, så är det INTE okey! Jag är överlycklig över att vi iallafall får påsklov på GIH, wiiiihuu! Det ska avnjutas med öl och diverse sällskap... Jahapp! Vad har hänt i mitt liv sen sist? Jag...

... har träffat Jenny B på stan, handlat en manlig, stark och fruktig parfym (Wtf?!).

... har tagit en fika hos NewZ.

... har lyckat slinta med rakapparaten tre ggr på tre olika ställen på huvet, bra där Frans!

... har handlat ÄNNU mer dvd-filmer.

... har jobbat på AXA, vilket är alltid lika eeeh...kul?

... har värvat nya framtida djs till Södertäljes Nattliv...

... börjar läsa en riktigt bra bok som heter, Härskarteknik, Den fula vägen till makt...

Meck ft Dino - Feels Like A Prayer (Michael Woods Remix) Påminner om en gammal Faithless låt, om jag inte är helt ute och cyklar... ritkigt tung iaf!

Eddy Wata - I Like The Way (Balkanian Club Mix) Inte värsta houselåten direkt men den ger mig sommarkänslor, beachparty osv... och sommarkänslor är ALLTID välkommet!

Oliver Twizt - Gangsterdam (Pablo Vegas Mix) Dagens Bomb! Man får lust och bara gå loss!!

Joey Beltram - Slice 2010 (Carl Cox Rerub) Lite mer åt technohållet, Carl Cox är riktigt stekig och riktigt jävla bra! TUNG!!

Mijail & Blas Marin - Superloco (Original Mix) bongotrummor, härlig bas, lägg till andra spännande ljud och du har Superloco, Whoop Whoop!!

D.O.N.S. ft Terri B - Keep On Singin' (Stephan Luke Vocal Mix) Riktigt mysig låt, perfekt för förkvällen...

Robert Moon - Sunlight (Original Mix) Här har vi det, begreppet som jag borde ha patent på, Myspys-House! Me Like!

Riva Starr - Fanfar One (Original Mix) Jag har en fetisch för trumpeter från Balkan, gör mig varm i hela kroppen och axlarna kan inte hålla sig... upp ner upp ner upp ner upp ner...

Hanna Hansen & David Puentes ft Errol Reid - Lovers (Sebastian Drums & Rob Adans Remix) Bra jävla låt det här, härliga vocals!

3 kommentarer:

  1. Bästa shopping-kompisen evah! Snabbt och effektivt ska de va. Orka slösa tid liksom. Manlig, stark och fruktigt is the shiet!

    SvaraRadera
  2. Fetaste låten just nu är ju garanterat denna:
    http://www.youtube.com/watch?v=ddOFIlnwLaU

    bra tryck!

    SvaraRadera
  3. Jag har ett bättre tips på vad du kan göra på ditt efterlängtade påsklov!

    http://www.luxuriousmexico.com/wwwluxuriousmexico/Luxurious%20Mexico/PicsQuintanaRoo/Quintana%20Roo,%20Riviera%20Maya,%20Playa%20del%20Carmen,%20Mamitas%20Beach%20-%20Photo%20by%20German%20Murillo-Echavarria%200406.jpg

    vad är thailand liksom?

    SvaraRadera