torsdag 18 mars 2010

Blod är rödare än vatten...

Tack och lov för att det är torsdag! Har nog aldrig varit såhär glad på en torsdag!! Nånsin! På väg hem från skolan så slog det mig, fan va man skulle vilja slå folk på käften ibland och bara sätta dom på plats... eller rättare sagt, man vill bara betee sig som en idiot, och komma undan med det. Brukar inte ni tänka er scenarion i huvet ibland? Eller är det bara jag? Ni vet, "fan, tänk om den där satans jävla blonda fula saken bredvid mig kunde sluta skrika när hon pratar i telefon med sin hjärndöda väninna? eller ännu bättre, tänk om jag bara tog fram en rakapparat och rakade av lite av hennes hår... bara sådär! undra vad hon skulle göra? och vad jag skulle säga? vilka flyktvägar har jag om hon börjar kaosa?"

Sånna tankar slår mig ibland, jag måste vara knäpp, eller fullt normal? Alla kanske tänker samma sak... någon gång då och då...

Snälla rara söta Påskharen, jag har varit en snäll pojke, gjort alla mina läxor i skolan, rökt mycket mycket mindre och druckit betydligt mindre, här är min önskelista; sol, öl, nya skor, ett par hörlurar, mera sol, en fisk, en egen strand, skäggväxt, roliga efterfester, samtal från Stureplansgruppen, öl, sommarlov, VM i fotboll, fler tatueringar, en dejt med Charlize Theron, en ny klocka, en bästa kompis, en cool mutation som X-Men har, världens bästa kondition, äta glass utan att frysa, en sommarkväll på MiraMar med CruzCampo...

Är det så mycket begärt?

Carlos Gallardo ft Rebeka Brown - Don't Let This Moment End (Submission DJs Remix) Bra club låt med riktigt sköna vocals av Rebeka...

Cirez D - Bauerpost (Original Mix) Ännu en mörk och tung låt av "Cirez D", gillar nästan denna alter ego mer än Eric Prydz....

Dimitri Vegas & Like Mike - Salinas (Tim Berg Remix) (Set Rip) Bara ett set-rip som sagt, men låten är så förbannat bra! lätt en av dagens fetaste, efterlyser bättre kvalité bara...

Eddie Thoneick ft Terri B - Release (Bingo Players Remix) Bingo Playes remixar det mesta och gör det oftast riktigt bra! Gillar deras stil som fan! Grymt!

Erick Decks & David Puentez ft Lauren Neko - In My Mouth (Nicky Romero Remix) Jag gillar lyrics:en till den här låten, haha, bas och dunka dunka på det gör bara allt mycket bättre!

Hanna Hansen & David Puentez ft Errol Reid - Lovers (Sebastien Drums & Rob Adans Remix) WOW, eftersom den här är på bra kvalité så utser jag den till DAGENS FETASTE

Hell-Ektrik - Mumbai (Tristan Garner Sunrise Cirkus Remix) Tristan Garner gör inget fel i studion han, original mixen är iofs riktigt bra också! Men den kan ni få en annan dag...

Kid Massive ft Elliot Williams N'Dure - Thru The Fire (Angel Manuel Remix) ... Ingen kommentar.... Kör bara!

1 kommentar:

  1. egentligen ska du bara önska dig liite mer pengar för en flygbiljett till mexico, för att:

    sol (finns!), öl(finns!), nya skor(finns,billigt), ett par hörlurar(finns, billigt), mera sol(finns har jag ju sagt!), en fisk(ok, jag köper en åt dig från tokstan), en egen strand(går nog att hitta), skäggväxt(går att lösa, hår växer fortare i värmen), roliga efterfester(varje helg), samtal från Stureplansgruppen(jag kan hota dem), öl(finns!), sommarlov(njaa, du skulle haft det ganska bra ändå), VM i fotboll(frans, jag kan inte flytta fram tiden, förlåt), fler tatueringar(finns! es muuuy baratoo), en dejt med Charlize Theron (jag ska göra mitt bästa), en ny klocka(finns!), en bästa kompis(jag finns alltid!), en cool mutation som X-Men har(förlåt, men jag ska göra mitt bästa), världens bästa kondition(eftersom staden ligger så högt ovanför havet så är luften tunnare,därför blir du trött mycket fortare men efter ett par dagar har du arbetat upp den "konditionen"), äta glass utan att frysa(finns!iförrigår åt jag den godaste glassen i hela mitt liv. å då har jag ätit glass i italien), en sommarkväll på MiraMar med CruzCampo...(jag kan fortfarande inte flytta fram tiden och jag vet inte vem eller vad cruzcampo är)

    förlåt. men jag saknar dig bara!

    SvaraRadera