onsdag 17 mars 2010

A Blowjob is Better Than No Job...

Nu har man klarat av halva helvetesveckan, med lektioner, uppvisningar, duggor och examinationer. Nu är det bara den stora fysiologi tentan imorn som jag helst vill slippa. Tänk om man bara kunda somna inatt med böckerna under kudden och vaknar imorgon bitti i en hydda på någon exotisk ö, man hinner knappt fatta nåt innan man har en riktigt kall öl i högerhanden och man kliver ut och trampar på den mjuka kritvita sanden och tittar ut i det ljusblåa havet, man ska precis dyka ner i vattnet och så hör man PIIIIIIIIIIIIP, jaha! Då var det snooze IGEN och så har man missat bussen, IGEN. Fuck it. Vi låter Gudarna avgöra om hur allting går imorgon... Hur som helst så ska det bli skönt och "bli av" med allt.

Varför somnar jag alltid på tåget på väg hem och vaknar av att jag dreglar...? Och så märker man att det sitter en halvsöt tjej framför en själv. Det måste ju vara ödet, eller nåt. Sjukt kul och se mig sova på ett tåg iallafall, ta bild nästa gång söta tjejen!

Daz The Dominant - Connect The Dots (Original Mix) ... På egen risk...

Swen Weber - Push Your Hands Up (Original Mix) En gammal favorit artist som man faktiskt glömt bort, iallafall jag. Han är tysk och gör riktigt FET musik...

Global Deejays & Ida Corr - My Friend (Club Mix) Global Deejays som kanske inte direkt har House-stämpeln, mera kommersiell club musik, men fan, den här låten gillar jag faktiskt, och för att inte nämna Ida Corr, kanske världens bästa vocalist...

Sebastian Ingrosso & MGMT vs. Muzzaik & Robin S - Kidsos Love Underground (Phunk Shui Edit) Mycket fin mashup med två-tre- FYRA låtar, at the same time...

Afrojak - Zeggie (Original Mix) Här har vi dagens spåra ur låt, vad sägs om att ta ett piller, svepa en vodka&redbull, rök en cigg så fort du kan med bara halsbloss, ta två snus i munnen och inta dansgolvet!! BAM BAM BAM!!!

Le Voije & MessLess - Hold The Line (Original Mix) Låter lite som Afrojack stuk, men det är andra holländare det här, bra tung!!

Mastiksoul ft Carla Carlim - Baila Bonito (Original Mix) Den här är kanske inte den tyngsta låten jag hittade för att lägga upp, men det är nånting med den som charmade mig, den är rolig, nytt ljud, annorlunda på nå sätt, [Gillar]

1 kommentar: