tisdag 30 mars 2010

Nemo Saltat Sobrius...

Problem: Inget bloggande på en vecka.
Orsak: Skola+Studentskiva, Skola+Axa, Skola+550, Kalas+550, Läxa+550...
Lösning: Ännu mera jobb under påskveckan...

Hektiska veckor framöver! Bra jävla tryck på White Night i fredas! Synd att alla missade grejen med att klä sig i VITT... Men men!

Numer väntar studentskiva på onsdag, Pacha Crew på skärtorsdag, vanlig fredag och CLUB ESS på lördag = Urspårad vecka?

Bloggar mer i veckan, har påsklov från skolan snart så då blir det mera tid över! Juste, får Frans berätta en hemlis? Inte säga till nån, men det kommer hända nya grejer så småningom, lite projekt och stora planer på G, omväxling och så, fortfarande en hemlis, så håll utkik!

DJ Falk vs Manuel De La Mare & Mark Simmons - House of God 2K10 (Doc Brown's Basilica Refix) Bara titeln får mig att rysa! Uuuuh...

D-Rashid & Kid Kaio - Tarzan (Original Mix) Rätt bra men skum låt! Rör-på-axlar-&-pumpa-med-armen låt typ...

Steve Angello & Sebastian Ingrosso - 82-83 (Christian Luke & Holdbakk's 2010 WMC Reboot) Här kommer en reboot på Angello&Ingrossos nya heta feta...

DBN - Chicago (Tristan Garner French School Remix) Mr Garner is HEAVY!

Albin Myers - Jump (Original Mix) Nu när Albin ändå kommer på lördag så passar jag på att slänga upp en gammal tung favorit! JUMP JUMP JUMP JUMP, ALL AROUND!

Antiloop - In My Mind Old but Gold... klassiker! Minns när jag var yngre och satt med min bror i hans rum och lyssnade på den... han fattade, jag fattade inte, nu fattar jag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar