fredag 9 april 2010

Show Me The Money!!!

9e April 2010, det har varit mörkt hela dagen, började regna för ett tag sen... hemskt! Ibland önskar jag att jag vore en trollkarl, som David Copperfield och bara kunde flyga iväg vart jag ville... Jag har alltid gillat trolleri, kan ett par korttrix! men längre än så kom jag inte på min trollkarls-karriär!

Fick det bedrövliga svaret att jag får skriva omtenta om två veckor, vilket inte är så konstigt eftersom jag jobbade sönder mig den veckan vi skrev den och dessutom så hade jag massa andra inlämningar redan, en fysiologi-tenta var inte så högt prioriterad, vilket man ångrar sig nu. aja, bäst o fixa skiten! Nåt fysiologi proffs i krokarna? Hör av dig snarast!!

Nu är det helg, snart är den stora nyheten avslöjad och jag ska på praktik på Wendela Hebbe gymnasiet i 4veckor, med start på måndag. Spännande!

Här kommer lite musik, njuuut! Mycket house-kärlek till er!

Swedish House Mafia - Unknown ID Swedish House Mafias nya låt, den är riktigt tung! Men ska jag vara helt ärlig så gillar jag Leave The World Behind mera... vi får se om det kommer några tunga remixer på denna odöpta låt...

Axwell ft Steve Edwards - Watch The Sunrise (Vasutin 2010 Remix) Här är en riktigt bra remix på en annars grymt bra original!

Sidney Samson ft Lady Bee & Bizzey - Come On And Let's Go (Club Mix) Gillar Sidney mer och mer. Bra jävla tryck i hans låtar! Denna kommer inte göra er besviken!

Technotronic - Pump Up The Jam (Dimitri Vegas & Like Mike Crowd Is Jumping Remix) Vad kan gå fel? Precis. Ingenting.

Mobin Master - Get Lucky (Hanna Hansen & David Puentez La Sirena Edit) Dear Lord. Lite chuckie sound. Men inte riktigt ändå. Grym låt!

John Dahlbäck ft Elodie - Bingo (Extended Mix) My man Dahlbäck, hans nya låt Bingo är riktigt fet! Gillar den skarpt!

Technero - One World (TV Rock & Luke Chable Remix) Näst sist men inte minst, en av dagens fetaste, den är underbar, örongodis där vid 3:16...

Prok & Fitch ft Max C - The Heat (John Dahlbäck Remix) Dagens Fetaste Hetaste! KÖÖÖR!

1 kommentar:

  1. Swedish House Mafias nya var tung!, nu bor den i min mp3 hihi

    /Ferna

    SvaraRadera