torsdag 4 mars 2010

Quidquid Discis, Tibi Discis...

Äntligen torsdag! En bra dag för mig eftersom min grupp blev klar med våran filmredovisning samt att duggan i samma ämne kändes skitbra! och ännu bättre, LEDIG imorn?! Vad ska man göra då? Blir soooova ut riktigt ordentligt iallafall, sen blir det träning och plugga fysiologi... låter väl som en underbar dag? Imorn kväll smäller det stort i lilla byn Södertälje, mina vänner/kollegor har startat en ny klubb här i stan, Club Ess, det kommer bli en stor premiärfest imorn kväll på 550 och ni alla är bjudna!

Tänkte skriva ett litet utdrag som jag gillade ur boken som jag läser, den handlar om härskarteknik och makt...

"Jag hävdar att den som har makt är den som formar våra barn under de mest kritiska åren. Den som tillbringar mer tid med barnen än föräldrarna gör. Läraren! Ett kvinnodominerat och underskattat yrke. Höj prestige, lön och krav på lärarna. De har makt."

Amen!

Tiësto - Escape Me (Avicii at Night Remix) Inte helt ny, men riktigt fin! Galet fet!

Yello & Hardfloor - Vicious Games (Koen Groeneveld Remix) Bra tryck i den här! Gillar speciellt där vid 4.20... trummor, BOM!

Sidney Samson - Fill You Up (Emporium Festival 2010 Anthem) Här har vi dagens låt, helt sjukt underbar låt! Riktig feel-good-house!

Alvaro & Afrobros' - Dubbelfris (Rolvario's Reggaeton Edit) Låt inte ordet "reggaeton" skrämma er, det är ingen reggaeton låt, den heter bara så... tydligen. Den här påminner om Afrojack? Tung som fan!

Mark Knight & Koen Groeneveld - Put Your Hands Up (Dabruck & Klein Remix) Bam Bam Bam Bam.... BOMB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar